شناسهٔ خبر: 144816 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نشست مشترک سرپرست اداره کل راه و شهرسازی با رئیس و اعضای هیئت مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان گیلان

نشست سرپرست راه وشهرسازی گیلان کانون کارشناسان رسمی دادگستری به منظور ارتقاء سطح همکاری های دوجانبه ، نشست مشترک سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان با کانون کارشناسان رسمی دادگستری گیلان برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(گیلان)، در نشست مشترک سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گیلان با رئیس و اعضای هیئت مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان گیلان، محمدرضا فلاحتگر سرپرست راه وشهرسازی گیلان ضمن تشکر از اعضای کانون، بر همکاری و تعامل فی مابین تاکید کرد و گفت: کانون کارشناسان رسمی دادگستری گیلان به عنوان یکی از بازوهای اصلی مجموعه راه و شهرسازی استان می باشد و باید با همکاری های بیش از پیش در جهت سامان بخشیدن در امور تلاش جدی شود.
رئیس هیئت مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان گیلان نیز از اعلام آمادگی کانون بر اساس مسئولیت پذیری اعضای خود وتعامل همه جانبه با اداره راه و شهرسازی استان خبر داد.
در این دیدار لزوم استمرار تعاملات دو جانبه جهت همکاری مضاعف، افزایش سرعت عمل و دقت کارشناسی ها و نیز کاهش اختلافات در نظریه های کارشناسی مورد تاکید قرار گرفت.
در پایان این جلسه هر یک از کارشناسان و اعضا به نقطه نظرات مربوطه پرداختند و برای بهبود فرایندها نیز تمهیداتی اندیشیده شد.