شناسهٔ خبر: 144841 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

مشاور امور بانوان و خانواده وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد؛

افزایش بیش از ۷ درصدی مناصب مدیریتی بانوان وزارت راه و شهرسازی طی امسال

سید جوادی مشاور امور بانوان و خانواده وزارت راه و شهرسازی از پویایی و نشاط آفرینی برای بانوان وزارت راه و شهرسازی در قالب برپایی اردوی فرهنگی_آموزشی خبر داد و گفت: طی حدود ۶ ماه گذشته افزایش ۷.۲۷ درصدی مناصب مدیریتی بانوان محقق شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی انسیه سید جوادی مشاور امور بانوان و خانواده با اشاره به برپایی اردوی تفریحی، فرهنگی و آموزشی یک‌روزه بانوان شاغل در وزارتخانه گفت: چنین برنامه‌هایی به منظور ایجاد وفاق و همدلی در میان بانوان، ارزش گذاری به مقام بانوان و پاسداشت فعالیت‌های چشمگیر آنان برگزار می‌شود.

سید جوادی افزود: تلاش می‌شود با برگزاری برنامه‌های این‌چنینی به پویایی و نشاط آفرینی برای قشر بانوان منتج می‌شود و امیدواریم تداوم داشته باشد.

وی یادآور شد: بنا بر دیدگاه مقام عالی وزارت و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، در خصوص تعالی و ارزش‌گذاری بانوان، ارتقای بانوان در وزارت متبوع کلید خورد و در ۶ ماه افزایش ۷.۲۷ درصدی مناصب مدیریتی بانوان محقق شد که مایه خرسندی است.

وی ابراز امیدواری کرد:  به حول و قوه الهی این رقم افزایش می‌یابد و ما نیز با شنیدن مطالبات بانوان، گوش شنوا و زبان رسای آنان هستیم و از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنیم.

مشاور امور بانوان و خانواده وزارت راه و شهرسازی در خاتمه اظهار کرد: این اردوی تفریحی، فرهنگی و آموزشی تجربه اول برای بانوان وزارت راه و شهرسازی  است و ضمن سپاسگزاری از همه دست اندرکاران در خصوص روحیه‌بخشی و نشاط آفرینی فرصت مغتنمی است که در این راستا انواع مسابقات  فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی انجام شد.

اردوی تفریحی، فرهنگی و آموزشی یک‌روزه با موضوع اربعین و حجاب و عفاف با استقبال بانوان شاغل در وزارتخانه مواجه شد و حدود ۸۰ نفر شرکت کردند که در خلال این اردو، شهلا بیات عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران، متخصص زنان و زایمان نیز حضور داشت و با اشاره به موضوع جوانی جمعیت و فرزند آوری، در خصوص بیماری های زنان و پیشگیری از بیماری هایی که به دنبال عدم فرزندآوری ایجاد می‌شوند، سخنرانی کرد.