شناسهٔ خبر: 144851 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور خبر داد؛

گرد و خاک در محورهای مواصلاتی خراسان‌رضوی و سیستان و بلوچستان

گردو خاک در تهران کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام بارش باران در برخی از محورهای اردبیل، گیلان و مازندران از وزش باد و گرد و خاک در برخی از محورهای خراسان‌رضوی و سیستان و بلوچستان خبر داد.

امیر معصومی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی وضعیت ترافیکی و جوی راه‌های کشور را توضیح داد و گفت: در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده هریجان، در آزادراه تهران – شمال مسیر جنوب به شمال محدوده تونل شماره ۱۸ و حدفاصل تونل البرز تا پل زنگوله و در آزادراه قزوین – رشت محدوده رودبار ، ترافیک سنگین گزارش شده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور همچنین از ترافیک نیمه‌سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده های شاهاندشت و سه‌راهی چلاو و تردد روان در محور فیروزکوه رفت و برگشت خبر داد.

معصومی افزود: در آزادراه کرج – قزوین محدوده‌های مهرویلا و مهرشهر، در آزادراه قزوین – کرج محدوده مهرویلا و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس، در محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع  نیز ترافیک سنگین است.

وی در خصوص آخرین وضعیت جوی گفت: بارش باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، گیلان و مازندران و وزش باد و گرد و خاک در برخی از محورهای خراسان‌رضوی و سیستان و بلوچستان پیش‌بینی شده است.

معصومی یادآور شد: محور قدیم مشهد - ملک آباد و بالعکس تا مورخ ۲۵ شهریورماه مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه مشهد – باغچه انجام می‌شود. همچنین محور قدیم خرم‌آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم‌آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود.