شناسهٔ خبر: 144874 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام قدردانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از خادمین اربعین حسینی در پایانه مرزی تمرچین

40f3d598-0989-4d0a-b143-f46328a280e6.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از خادمین اربعین حسینی در پایانه مرزی تمرچین با صدور پیامی قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از خادمین اربعین حسینی در پایانه مرزی تمرچین با صدور پیامی قدردانی کرد، در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
"خادمی سیدالشهدا(ع) نصیب هرکسی نمی شود و مدال آن بر گردن هر شخصی آویخته نخواهد شد."
همکاران گرامی باسلام و احترام
میزبانی زائرین سیدالشهدا(ع) در اربعین ۱۴۰۲ با شعار "حیاتنا الحسین(ع)" و “تمرچین تا کربلا” نیز به پایان رسید و عزیزان ما در مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از این خادمی همچون سالهای گذشته سربلند بیرون آمدند و در کنار سایر خادمان عاشقانه ، مخلصانه و حسینی وار شبانه روزی خدمت به زائران را پیشه خود داشتند.
اینجانب ضمن تشکر از تلاش عاشورایی کلیه همکاران ، خاصه همکارانی که مستقیما در خدمت رسانی به خیل زائران اربعین حسینی حضرت اباعبدالله(ع) که از ماهها پیش زیر گرمای سوزان اما سرشار از شور تمرچین و دیگر مرزها آغاز شده بود، مراتب قدردانی خود را ابراز می دارم، ما بار دیگر فعل خواستن و توانستن را خوب صرف کردیم.
بی شک اقدامات ارزشمند شما عزیزان فراموش نشدنی بوده و تنها در یک جمله "اللهم الرزقنی شفاعه الحسین(ع) یوم الورود" را از درگاه باریتعالی برای تمامی همکاران مسالت دارم.
پیمان آرامونمدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی