شناسهٔ خبر: 144879 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حضور مدیران راهداری گلستان در وبینار هماهنگی سفرهای آخر ماه صفر

گلستان-اربعین مدیرکل، معاون مدیریت منابع و توسعه،روسا و کارشناسان ستادی و صنوف مسافری راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با شرکت در وبینار سراسری ریاست سازمان متبوع با استان ها برای اجرای بهینه خدمات به زائران حرم مطهر رضوی، هماهنگ شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)به نقل از روابط عمومی، در این نشست مقرر شد تلاش جدی تر از اربعین برای جبران کمبودها و نواقص موجود در برنامه ریزی ها و زیرساخت ها صورت گیرد تا خدمات بهینه تر به زائران مشهد ارائه شود.

به گفته داریوش امانی ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، پیش بینی اختصاص حدود ۴۰ درصد ناوگان برای مشهد با توجه به مساعد بودن شرایط جوی، ورود اتباع خارجی، ظرفیت های ریلی و پروازی و افزایش حجم زائران درون استانی مشهد و ارسال و مدیریت تیم های خدمات دهی از سایر استان ها به مشهد مهمترین مساله در جابه جایی زائرین باشد.

همچنین،فعالیت و حضور مستمر گشت های راهداری، شناسایی نیازهای ضروری و اضطراری محورها  برای کاهش تصادفات و تلفات جاده ای و آمادگی برای مدیریت بحران های احتمالی ناشی از سامانه های بارشی هفته، ضرورت های مهم دیگر است.

اوج جابه جایی زائران مشهد مقدس ۲۲ تا ۲۴ شهریورماه جاری خواهد بود.