شناسهٔ خبر: 144904 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

قدردانی مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان از خادمان زائران اربعین

شهرام مبارکی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان طی پیامی از تلاشهای شبانه روزی فعالین حوزه حمل و نقل، راهداران و رانندگان در ایام اربعین حسینی قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر؛ شهرام مبارکی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان طی پیامی عنوان کرد: اربعین، روز زیبایی حقیقت، روز زیارت چشم ها از زیبایی‌های کربلا، روز تماشای واقعی عاشورا، روز رهایی از اسارت‌ها و ساکن شدن در حریم امن دوست است. راهپیمایی اربعین یکی از بزرگترین و حماسی‌ترین مناسک مسلمانان است که هر ساله جمع کثیری از عاشقان اباعبدالله از طریق مرزهای زمینی کشور در این حرکت جمعی شرکت می‌کنند. این حماسه بزرگ در سایه وحدت و همدلی مردم ولایت مدار و تلاش اعضای ستاد اربعین بالاخص دست‌اندرکاران راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تحقق می‌پذیرد.

وی با اشاره به تلاش های ارزنده رانندگان تلاشگر بخش حمل و نقل جاده‌ای که همواره در برهه‌های حساس اقتصادی، اجتماعی و سیاسی انقلاب اسلامی نقش تاریخی و حساس خود را ایفا کرده اند، افزود: این خادمان بی ادعا در راهپیمایی عظیم اربعین سال جاری نیز با آگاهی، بصیرت انقلابی و جهادی نقش خود را در جابه‌جایی زائرین اربعین حسینی به بهترین صورت ایفا کرده و برگ زرینی در کارنامه حمل و نقل جاده ای ثبت کردند.

مبارکی عنوان کرد: بدون شک توفیق خدمت به اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) نعمت بزرگی است که همگان در پی متنعم شدن از آن هستند و خدمت به زائرین سید الشهدا (ع) یکی از مهمترین راه های جلب رضایت حق تعالی و سبب نزول رحمت و عامل شفاعت این بیت عزیز در قیامت است. 

وی همچنین یادآور شد: راهداران جنوب استان در اربعین امسال صحنه‌های بسیار شگفت‌انگیزی را خلق کرده و نشان دادند که معنایی جز دلدادگی، ایثار و شهادت در اربعین یافت نمی‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ارائه خدمات به زائران امام حسین (ع) افتخار و موهبتی بزرگ است که خداوند به بندگان شایسته‌اش عطا می‌فرماید و قطعاً شما این شایستگی را داشتید و امیدوارم در راه حفظ این شایستگی و لیاقتی که نصیب شما شده است، بیش از گذشته سعی و تلاش کنید. اینجانب مراتب تشکر و قدردانی خود را از رانندگان عزیز حمل و نقل عمومی، مدیران عامل، دست‌اندرکاران شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل مسافر و کلیه همکاران محترم که در اجرای طرح جابجایی اربعین حسینی حضور داشتند اعلام نموده و از خداوند متعال توفیق روزافزون در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت می‌نمایم.