شناسهٔ خبر: 144907 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پایانه برکت مرز مهران از زوار گلستانی خالی است

گلستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به برگشت ۱۵ هزار زائر استان از مرز مهران به استان گفت که پایانه برکت مرز مهران از زوار گلستانی خالی شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، محسن عامریون معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در حین بازگشت از مرز مهران طی مصاحبه تلفنی با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل افزود: با استقرار و کشیک های ۲۴ ساعته خادمان زوار حسینی در ایستگاه و سکوهای گلستان در پایانه برکت و تامین ناوگان مورد نیاز ، تمام زائران استان از مرز مهران به استان برگشتند.

به گفته وی، خادمان گلستانی علاوه بر جابه جایی زوار هم استانی به جابه جایی حدود ۵ هزار زوار مازندرانی و سایر استان ها نیز پرداختند.

عامریون در عین کم و کاستی های موجود برای زائرین در مرز مهران خاطرنشان کرد که در قبل، حین و بعد از روز اربعین تلاش های مضاعفی بر خادمان حسینی برای تامین ناوگان زائران تحمیل شد اما تمام این تلاش ها با موفقیت به اتمام رسید.

از ابتدای اجرای طرح جابه جایی زائران اربعین حسینی در گلستان تاکنون ۲۸ هزار و ۱۱۴ زائر استان طی یکهزار و ۱۱۶ سفر در این طرح جابه جا شدند.