شناسهٔ خبر: 144931 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

برگزاری ششمین جلسه کارگروه امور زیربنایی استان تهران با بررسی موضوعات پنج شهر

شهبازی معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از برگزاری ششمین جلسه کارگروه امور زیر بنایی با سرفصل بررسی درخواست شهرداریهای شاهد شهر، صبا شهر، قرچک، فیروزکوه و پردیس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ مجتبی شهبازی معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از بررسی پنج موضوع شامل طرح جامع شهرهای شاهد شهر، صبا شهر، قرچک، فیروزکوه و پردیس خبر داد و گفت: موضوعات مطروحه در راستای اجرای مصوبات شورای عالی شهر سازی و معماری در ششمین جلسه کارگروه امور زیربنایی استان از ابتدای سال تاکنون با حضور شهرداران، مشاوران، مدیران کل دستگاهها و ... به بحث و بررسی گذاشته شده و پس از جمع بندی و تکمیل مستندات روز گذشته در کارگروه ششم امور زیربنایی مطرح شده است.

لازم به ذکر است موارد مطروحه مورد بررسی در جلسه عصر دیروز، درخواست شهرداری صبا شهر در خصوص طرح جامع این شهر، لغو مصوبه شهرک احمد آباد واقع در خارج از حریم شهر قرچک، الحاق اراضی کاریز سر به محدوده شهر فیروزکوه و بررسی موارد مربوط به محدوده شهر پردیس بود که پس از بحث و بررسی و ارائه گزارش تعدادی از این درخواستها تصویب  و تعداد دیگر مقرر شد با اصلاحات در جلسات بعدی مجددا مورد رسیدگی قرار بگیرند.

وی در پایان افزود: تاکنون به صورت منظم از ابتدای فروردین سال جاری ۶ جلسه کارگروه توسط این اداره کل برگزار شده است.