شناسهٔ خبر: 144933 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۷۵ بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان چهارمحال و بختیاری

75 بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل راهدرای و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: طی یگ ماه گذشته حدود ۷۵ بازدید از مجتمع‌های خدماتی- رفاهی به عمل آمد و مواردی نظیر نمازخانه، فروشگاه، محوطه و نحوه خدمات دهی به زائران مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال وبختیاری)، فاطمه سادات حسینی‌راد معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل راهدرای و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: ۷ مجتمع خدماتی رفاهی در مسیر شریانی و اصلی عبور زائران به مرز در استان وجود دارد که تجمع این مجتمع‌ها بیشتر در بروجن و لردگان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل راهدرای و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: طی یگ ماه گذشته حدود ۷۵ بازدید از این مجتمع‌ها به عمل آمد و مواردی نظیر سرویس بهداشتی، نمازخانه، فروشگاه، محوطه و نحوه خدمات دهی به زائران مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: این بازدیدها به صورت روزانه و توسط ۲ اکیپ صورت می‌گرفت که سبب برقراری نظم و افزایش دقت در نوع ارائه خدمات به مسافران شده بود.

حسینی‌راد در پایان گفت: در کنار این مجتمع‌ها ۳ موکب نیز در راهدارخانه گوشنگلی، کارون ۴ و مجتمع ماهان احیا شده بود که به صورت روزانه مورد نظارت و سرکشی قرار گرفته بودند.