شناسهٔ خبر: 144939 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد؛

ترافیک سنگین در محورهای چالوس و هراز

تردد ترافیک کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محورهای چالوس و هراز خبر داد.

رضا روشنی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به تشریح وضعیت ترافیکی و جوی راه‌های کشور پرداخت و گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و آزادراه تهران - شمال مسیر(جنوب به شمال) محدوده تونل‌های شماره ۱۷ و ۱۸ گزارش شده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های آب اسک، گزنک، بایجان و سه راهی چلاو خبر داد و افزود: تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) برقرار است و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی گزارش شده اند.

روشنی درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها توضیح داد: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج محدوده پل فردیس و محور کرج – قزوین حدفاصل مهرویلا تا پل حصارک گزارش شده است.

وی افزود: محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع  نیز ترافیک سنگین دارد.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور اظهار کرد: بارش باران در برخی از محورهای استان اردبیل و وزش باد و گردوخاک در برخی از محورهای استان سیستان و بلوچستان گزارش شده است.

روشنی گفت: محور قدیم مشهد - ملک آباد و بالعکس تا مورخ ۲۵ شهریورماه مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه مشهد – باغچه انجام می‌شود. همچنین محور قدیم خرم‌آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم‌آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود.

وی محور مسدود غیر شریانی را گیلانغرب – سومار اعلام کرد.