شناسهٔ خبر: 144947 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط اداره کل راه و شهرسازی استان قم؛

راه دسترسی میدان شهدای فردو پردیسان به کهک در حال تکمیل است

مرتضی موسوی نظارت بر راه ها راه و شهرسازی قم سرپرست اداره نظارت بر ساخت راه های اداره کل راه و شهرسازی استان قم از اجرای عملیات تکمیل راه دسترسی میدان شهدای فردو پردیسان قم به محور کهک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (قم)، سید مرتضی موسوی سرپرست اداره نظارت بر ساخت راه های اداره کل راه و شهرسازی استان قم اظهار کرد: محور بزرگراهی قم- کهک از تپه سلام جاده اراک آغاز می شود و بعد از عبور از رودخانه و عبور از پردیسان به ورجان، کهک و روستای دستگرد ختم خواهد شد که طول این محور ۲۸ کیلومتر خواهد بود.

وی افزود: برای اتصال و دسترسی پردیسان به محور بزرگراهی پردیسان- ورجان، در سال گذشته ۲ کیلومتر احداث مسیر از میدان شهدای فردو پردیسان تا محدوده میدان آیت الله بهجت در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.

وی پیشرفت فیزیکی این پروژه را ۵۵ درصد عنوان کرد و گفت: مدت قرار داد این پروژه ۱۲ ماه است و تا نیمه سال  ۱۴۰۳ به اتمام می رسد و به دنبال آن شاهد روان شدن ترافیک در این مسیر خواهیم بود.

موسوی اظهار کرد: میزان اعتبار مصوب این پروژه ۶۰ میلیارد تومان بوده است که تاکنون ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

موسوی در پایان اظهار کرد: این مسیر دو کیلومتری در دو باند احداث می شود و علاوه بر تسهیل در آمد و شد به محور پردیسان- ورجان- کهک، برای مالکین و متقاضیان مسکن سایت ۱۷ هکتاری پردیسان (محله ۱۰) نیز دسترسی خوبی ایجاد می کند.