به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران، ابراهیم لایق مسئول ارزیابی عملکرد وپاسخگویی به شکایات و میز خدمت اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای مازندران گفت: عملکرد مثبت این اداره کل در خصوص پاسخگویی به مراجعین و پیگیری شکایات و درخواستهای مردمی منطبق با معیارهای دستگاههای نظارتی استان بود.
وی در ادامه گفت: هدایت پاسخگویی به بیش از ۷مورد شکایت و درخواست رسیدگی در سامانه سازمان بازرسی در کوتاهترین زمان پاسخ دهی از دیگر عملکردهای این اداره کل است.
لایق همچنین از ثبت ۱۴۴ مورد ملاقات مردمی مدیر کل در بهار و تابستان امسال خبر داد و گفت: راهکارهای لازم در خصوص افزایش بهره وری و اصلاح برخی فرآیندهای کسب رضایتمندی مراجعین جهت خدمات مطلوبتر به مردم بسیار حائز اهمیت است.
وی افزود: واحد ارزیابی عملکرد برنامه منظمی جهت بازدید از ادارات تدوین نموده است که در این بازدیدها روند پاسخگویی حضوری و سامانهای، اجرای دستور العملهای نظرسنجی از مردم به صورت غیر حضوری و نصب کد دوبعدی و حضور و غیاب کارکنان مورد بررسی و پایش قرار میگیرد.
لایق در مورد انجام بازدیدهای ادارات راهداری و حمل و نقل جادهای شهرستانی گفت: شهرستانهای بابل، بابلسر، و قائمشهر در راستای شاخصهای عمومی ارزیابی عملکرد در موضوعات رضایت سنجی (کد دوبعدی کارکنان)، دسترسی توانخواهان به فضای اداری (مناسبسازی ادارات جهت استفاده معلولین و جانبازان)، مدیریت سبز (با تکیه بر کاهش مصرف انرژی و مدیریت مصرف آب و توجه به موضوع پسماند با تفکیک زباله در مقصد)، بازرسی از وضعیت ساختمان اداری محیط کار پرسنل و موضوعات دیگر بر اساس چک لیست بازرسی بصورت رندومی قرار گرفتند.
وی از حمایتها و پشتیبانیهای همه جانبه کلیه همکاران اعم از مدیرکل، معاونین، روسای ادارات ستادی و کارشناسان مرتبط با شاخصهای ارزیابی عملکرد که این واحد را در انعکاس عملکرد اداره کل در ارزیابی سال ۱۴۰۱ یاری رساندند تشکر و قدردانی کرد.