شناسهٔ خبر: 144971 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ناوگان مسافری استان مرکزی آماده اعزام زائران به مشهد مقدس است

میثم شجری سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از آمادگی کامل ناوگان مسافری استان برای اعزام زائران به مشهد مقدس در ایام شهادت امام رضا علیه السلام خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی، میثم شجری سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به فرارسیدن ایام شهادت امام رضا علیه السلام از آمادگی و فعالیت ناوگان مسافربری استان برای اعزام زائران به حرم مطهر رضوی خبر داد و افزود: طی هفته گذشته یک هزار و ۱۴۴ نفر زائر با استفاده از ظرفیت ناوگان مسافری استان به مشهد مقدس اعزام شده‌اند.

به گفته وی ظرفیت پیش بینی شده برای جابه‌جایی زائرین از مبدأ استان مرکزی به مشهد یک هزار و ۶۱۲ نفر بوده که تاکنون هزار و ۱۴۴ نفر برای زیارت بارگاه ملکوتی حضرت الرضا (ع) با استفاده از ناوگان مسافری استان به خراسان رضوی جابه‌جا شده‌اند.

شجری خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی بعمل آمده و هماهنگی صورت گرفته با شرکت‌های مسافربری استان، برای حضور هم استانیها در مراسم ایام شهادت امام رضا علیه السلام امکانات مسافربری فراهم بوده و هیچگونه کمبودی برای تأمین ناوگان مسافری وجود ندارد.

به گفته وی تدابیر لازم برای بازگشت زائران نیز اندیشیده شده که امیدواریم همانند ایام اربعین خدمتگزار مردم در امر جابه‌جایی و بازگشت زائران به استان باشیم.