شناسهٔ خبر: 145003 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور در وبینار هماهنگی استان های همجوار خراسان رضوی اعلام شد:

تداوم خدمات مسافری گلستان به زائران حرم رضوی

گلستان-28 صفر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با بیان آغاز طرح جابه جایی زائران حرم رضوی از روز گذشته در استان، گفت: از شب گذشته تاکنون با اعزام یکهزار و ۸۴۵ زائر بوسیله ۸۹ دستگاه اتوبوس از استان به مقصد مشهد مقدس ، خدمات دهی به زائران در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، عادل مصدقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان به اتفاق معاون مدیریت توسعه و منابع و روسای ستادی اداره کل با شرکت در  وبینار هماهنگی ستاد مرکزی با استان های همجوار خراسان رضوی برای خدمات دهی هرچه بهتر به زائران امام رضا(ع)، افزود: به دلیل حجم ترددها و تامین ایمنی و روان سازی ترافیک محورها،  گشت های راهداری و ترابری از غرب تا جنگل گلستان بطول ۲۳۰ کیلومتر محور بزرگراهی حضور پررنگ و فعال دارند.

به گفته وی، ایمن سازی و تامین روشنایی محورها به ویژه در شب مهمترین فعالیت هایی است که راهداران برای برقراری ایمنی و تردد روان  محورها در حال اجرا دارند.

مصدقی ادامه داد: امسال برای اولین بار پویش راه نجات در مسیر جنگل گلستان در مجتمع خدماتی رفاهی لوه برای اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی و استراحت و ایمنی زائران با هدف کاهش تصادفات و تلفات جاده ای دایر شده است.

این مقام مسوول گلستانی از مسافران و زوار امام همام خواست که در صورت مشاهده و هرگونه موارد خارج از مقررات و قوانین جاده ای با سامانه گویای ۱۴۱ در طول شبانه روز تماس داشته و مراتب را جهت بررسی و پیگیری اعلام کنند.