شناسهٔ خبر: 145041 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های یزد اعلام کرد؛

افزایش ۶۰ درصدی پروازهای اربعین در فرودگاه بین‌المللی شهید آیت الله صدوقی یزد

دهقان منشادی مدیرکل فرودگاه‌های یزد با اشاره به جابه‌جایی ۲ هزار و ۸۰۶ زائر اربعین از فرودگاه بین‌المللی یزد گفت: امسال تعداد پروازها در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۶۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه یزد کمال دهقان منشادی مدیرکل فرودگاه‌های یزد با اشاره به جابه‌جایی ۲ هزار و ۸۰۶ زائر اربعین از فرودگاه بین المللی یزد گفت: امسال تعداد پروازها در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۶۰ درصد افزایش یافته است.

 دهقان منشادی افزود: شرکت‌های هواپیمایی از جمله یزد ایر و کاسپین زائران یزدی را در این مسیر جابه‌جا کردند.

وی ادامه داد: در روزهای ۲۷ مرداد ماه لغایت ۱۸ شهریورماه تعداد ۲۰ سورتی پرواز ویژه ایام اربعین حسینی در فرودگاه بین‌المللی یزد انجام شد که این آمار در سال گذشته ۸ سورتی پرواز بود.

دهقان منشادی اظهار کرد: اولویت مهم اداره کل فرودگاه‌های استان یزد در عملیات پروازهای اربعین خدمت رسانی شایسته به زائران بود از این رو با همکاری و هماهنگی میان ارگان‌های نظامی و انتظامی مستقر در این مجموعه و از طریق اختصاص گیت‌های ویژه برای بازرسی و کنترل گذرنامه زائران، تلاش کردیم تا خدمات مناسبی را به این عزیزان ارائه کنیم.

وی در خاتمه تصریح کرد: انجام پذیرایی از زائران و مسافران، برپایی موکب در ترمینال شماره دو، اجرای برنامه های فرهنگی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بخشی از تسهیلات ویژه فرودگاه بین‌المللی یزد در عملیات پروازهای اربعین بود.