شناسهٔ خبر: 145053 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اعلام کرد؛

تکمیل ۲ پروژه بزرگ راهسازی تهران تا پایان مهرماه

آزاددوار.jpg معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان تهران از آمادگی برای افتتاح دو پروژه مهم راهسازی و شروع عملیات اجرایی دو پروژه ساختمان‌های عمومی و دولتی تا پایان مهر ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ امیر حسین آزاد دوار معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: تا پایان مهر ماه آماده افتتاح دو پروژه مهم راهسازی به ارزش ریالی ۱۳ هزار میلیارد ریال هستیم. 

وی گفت: پروژه‌های احداث باند دوم محور قدیم تهران-قم به طول ۲۰ کیلومتر به موازات محور آزاد راهی تهران -قم و تعریض باند شمالی محور امام رضا (ع) حد فاصل چنداب تا شریف آباد به طول ۹ کیلومتر از پروژه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان تهران است که با جدیت طی دو سال اخیر دنبال شده و به نقطه پایان رسیده است. 

آزاد دوار افزود: با افتتاح این دو پروژه مهم راهسازی شاهد تحول بسیار خوبی در مباحث حمل و نقل ترانزیتی و جاده‌ای استان خواهیم بود، پروژه‌هایی که علی رغم تنگناهای مالی متعدد و معضلات اعتباری با برنامه‌ریزی منسجم و کوشش مهندسان و پیمانکاران استان تهران به ایستگاه پایانی رسیده است. 

وی همچنین تصریح کرد: آماده هستیم تا با حضور مقام عالی وزارت عملیات اجرایی دو پروژه ساختمان‌های عمومی-دولتی شامل ساختمان پزشکی قانونی شهر قدس به متراژ ۴۵۰ متر مربع با برآورد هزینه ۱۰۰ میلیارد ریال و فرهنگسرای پیشوا به متراژ ۱۴۰۰ متر مربع و برآورد هزینه ۳۴۰ میلیارد ریال شروع شود که در حال حاضر مراحل انعقاد قرارداد، تحویل زمین و تجهیزات کارگاهی هر دو پروژه به اتمام رسیده است.