شناسهٔ خبر: 145070 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهره‌برداری از پل گرد رودبارشهرستان بابل

مازندران در پی سفر یک روزه وزیر کشور به استان مازندران، عملیات احداث پل گرد رودبار شهرستان بابل با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به صورت ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از مازندران، یاسر ابراهیمی معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران در آیین بهره برداری از پل روستای گردرودبار اظهار کرد: پل گرد رودبار با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات بحران با تلاش‌های شبانه روزی و جهادی این مجموعه مورد بهره برداری قرار گرفت. 

وی گفت: پل گردرودبار بخش بندپی شرقی شهرستان بابل در اثرجاری شدن سیل و طغیان رودخانه‌ها در مرداد ماه سال ۱۳۹۸ تخریب شده بود با ۲۰ ماه تلاش‌های شبانه روزی راهداران خدوم استان و با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال مجدداً احداث و به بهره برداری رسید. 

ابراهیمی افزود: مازندران به دلیل شرایط ویژه آب و هوایی و جغرافیایی و حجم بالای گردشگر و مسافر دارای راه‌های ارتباطی پر اهمیتی است. 

ابراهیمی گفت: این پل به طول ۶۰ متر و با دودهانه ۳۰ متری به همراه با احداث رمپ‌های ورود و خروج در دستور کار قرار گرفته است که این پل ارتباطی بین دو بخش بندپی شرق است. 

 وی با اشاره به اینکه توسعه و رفع محرومیت از چهره روستاها از اولویت‌های دولت مردمی است، گفت: روستاییان بیش از دیگران به خدمت‌رسانی و دریافت امکانات و خدمات برای تأمین نیازهای اساسی خود و رهایی از محرومیت نیاز دارند. 

معاون فنی و راه‌های روستایی افزود: راه روستایی ایمن و مناسب باعث بهبود بازاریابی محصولات کشاورزی و افزایش درآمد روستاییان شده و تمایل آن‌ها را به زندگی در روستا افزایش می‌دهد.