شناسهٔ خبر: 145075 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی مازندران جهت جابه‌جایی زائران حرم رضوی

مازندران سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: با توجه به پایان طرح اربعین و فرا رسیدن ایام عزاداری دهه آخر ماه صفر، ناوگان حمل و نقل مسافری استان جهت اعزام زائران به مشهد الرضا از آمادگی لازم برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران، مصطفی قدمی سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: ناوگان حمل و نقل مسافری استان همانند طرح اربعین آماده اعزام زائران از مبدأ استان به مشهد مقدس است. 

وی افزود: در راستای اهمیت ارائه خدمات حداکثری و مطلوب به مسافرانِ ناوگان عمومی، کمیته‌هایی تخصصی شامل برنامه‌ریزی، ارزیابی و نظارتی در حوزه حمل و نقل تشکیل یافته تا دلدادگان آستان اهل بیت علیهم السلام در ایده‌آل‌ترین شرایط جهت حضور در مراسم شهادت حضرت الرضا (ع) شرکت کنند. 

قدمی اظهار کرد: بازدید فنی از اتوبوس‌های برون شهری توسط کارشناسان ایمنی و ترافیک این اداره کل در حال انجام است تا مشکلی نظیر نقص فنی ناوگان در طول سفر پیش نیاید. 

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها را بهترین پل ارتباطی میان مردم و مسئولین این اداره کل عنوان کرد و گفت: رانندگان و مدیران فنی شرکت‌های مسافربری برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها و طرح مشکلات، پیشنهادات و انتقادات خود در حوزه فعالیتشان را از همین طریق با ما در میان بگذارند و همچنین کلیه کاربران جاده‌ای نیز می‌توانند برای انعکاس نظرات خود چه در حوزه راه‌ها و چه حوزه حمل و نقل از طریق سامانه ۱۴۱ با ما مطرح کنند.