شناسهٔ خبر: 145077 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری استان خبر داد؛

ایمن سازی مسیر تردد زائران حرم رضوی در مازندران

مازندران-محمدنژاد معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از عملیات ایمن سازی محورهای استان جهت سهولت در تردد زائرین حرم رضوی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران، محسن محمدنژاد معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران بر اهمیت راه‌های استان در سفرهای ایام تعطیلات «۲۸ صفر و شهادت امام رضا (ع)» و بر تأمین ایمنی در محورهای مواصلاتی تحت پوشش تأکید کرد و افزود: از ابتدای سال جاری ارتقای ایمنی در ارتباطی استان در دستور کار قرار گرفته است. 

محمدنژاد فراهم ساختن مسیری ایمن برای تردد زائران را اولویت مهم در بین فعالیت حوزه راهداری در این زمان برشمرد و تصریح کرد: استقرار مستمر گشت‌های راهداری، اجرای عملیات روکش آسفالت، لکه گیری، نصب نیوجرسی و گاردریل، ترمیم روشنایی، نصب علائم و خط کشی، پاکسازی حریم، آشکارسازی و ایمن‌سازی نقاط پرتگاهی و نقاط پرخطر از جمله اقداماتی است که با اولویت ویژه در مسیرهای عبوری زائران عتبات عالیات انجام شده است. 

وی در خاتمه در خصوص اعزام زائرین حرم رضوی گفت: معاونت حمل و نقل این اداره کل با تمام ظرفیت ناوگان اتوبوسی در راستای خدمت‌رسانی به زائران گام برداشته است.