شناسهٔ خبر: 145085 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

رییس سازمان هواپیمایی کشوری مطرح کرد؛

امنیت و آسایش کشور را مدیون شهداییم

محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در مراسم تشییع پیکر شهید گمنام گفت: انتقال و جابه‌جایی حجم انبوه زائران در ایام اربعین امسال و باز شدن مسیر کربلا، ثمره خون شهداست و همه ما مدیون و وام دار شهداییم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری امروز در مراسم تشییع پیکر شهید گمنام در دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری گفت: با پاسداشت نام و یاد بیش از ۱۵۰ شهید بخش هوانوردی، امروز نیز با هدف پیمان با شهدا، به این شهید گمنام و جاویدنام ادای احترام می‌کنیم.

محمدی بخش افزود: سعادت همجواری با شهید والامقام، ثمره مجاهدت و مساعی دست اندرکاران این حوزه در انتقال حجاج بیت الله الحرام و زائران اربعین حسینی است که امسال رکورد تازه‌ای ثبت کرد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: از امروز فرودگاه مهرآباد به نام شهید متبرک می‌شود و ان شاءالله با قدوم این شهید گرانقدر، گام‌های بلندی در جهت سرافرازی و اعتلای ایران اسلامی بر داریم.

محمدی بخش با اشاره به جایگاه بلندمرتبه شهدا اظهار کرد: امروز با شهیدان خدایی عهد بسته‌ایم، با آنان که جان خود را در مسیر کربلا داده اند، تا راه کربلا باز شود و امسال میلیون‌ها نفر، زیارت اباعبدالله الحسین(ع) را مدیون و وام دار شهید هستند.

وی یادآور شد: همه ما امروز اگر امنیت و آسایش داریم مدیون شهداییم و امیدوارم دعای شهدا در حق همه ما موجب خیر و برکت و سلامتی باشد.

آیین تشییع و وداع با پیکر شهید گمنام، امروز با حضور چشمگیر اهالی صنعت هوانوردی، مردم و مسئولین، در میان بغض‌های نیمه‌کاره و هجوم اشک‌های بی امان، با بدرقه‌ی دل‌های بی‌قرار برگزار شد.