شناسهٔ خبر: 145096 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه خبر داد؛

برقراری ۱۵۲ پرواز فوق‌العاده در فرودگاه کرمانشاه طی ایام اربعین امسال

بیاتی رییس فرودگاه کرمانشاه مدیرکل فرودگاه کرمانشاه از برقراری ۱۵۲ پرواز فوق‌العاده در اربعین امسال خبر داد و گفت: ۲۴پرواز مستقیم به نجف اشرف و اعزام یک‌هزار و ۱۱۴ زائر توسط ۲۴پرواز به مشهد مقدس و تهران صورت گرفته است.

مجتبی بیاتی مدیرکل فرودگاه کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ضمن اعلام برقراری ۱۵۲ پرواز فوق‌العاده در اربعین امسال از فرودگاه کرمانشاه گفت: با برنامه‌ریزی مدون و پیگیری‌های انجام شده و با توجه به انجام پروژه بهسازی باند اصلی و عوامل پروازی از ۲۷مرداد تا ۱۹شهریور شاهد انجام ۱۵۲پرواز فوق العاده به منظور رفاه حال زائرین گرامی بودیم که ۲۸پرواز در مسیر نجف اشرف و بالعکس و ۱۲۴پرواز در مسیرهای مشهد مقدس و تهران و بالعکس بوده است. 

بیاتی افزود: طی این مدت یک‌هزار و ۱۱۴ زائر از طریق فرودگاه کرمانشاه و توسط ۲۴ پرواز مستقیم به نجف اشرف مشرف شده‌اند و نیز ۱۱ هزار و ۳۸۱ زائر نیز از طریق فرودگاه کرمانشاه توسط پروازهای فوق العاده به مشهد مقدس و تهران جابه‌جا شده اند. 

وی در خاتمه تصریح کرد: در اربعین امسال برای نخستین بار در این فرودگاه شاهد اسکان و پذیرایی قریب به یک‌هزار زائر بوده‌ایم و با توجه به نظرسنجی میدانی و بازخورد زائرین امسال، رضایت حداکثری حاصل دستاورد تلاش‌های بی‌وقفه همکارانم در فرودگاه کرمانشاه در راستای خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی بود.

درحال بارگزاری...

دریافت فایل 13 با حجم
3 MB