شناسهٔ خبر: 145098 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با کارکنان جنوب کرمان

زهره ای معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی طی سفر به جنوب کرمان با کارکنان اداره راه و شهرسازی این استان دیدار و بر پیگیری برای رفع مشکلات و دغدغه‌های آنان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدعلی زهره‌ای معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در حاشیه جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان کرمان ضمن اعلام بازدید از پروژه‌های راه و شهرسازی بم و دیگر شهرهای استان، در خصوص پیگیری برخی موارد حوزه مسکن و حمل و نقل توضیح داد: اقدامات انجام شده در تمامی استان‌ها برای تحقق اهداف نهضت ملی مسکن و نهضت ملی حمل و نقل پیگیری خواهد شد. تلاش می‌شود تا بازدیدها از استان‌ها بیشتر شود و روند انجام پروژه‌های مختلف حمل و نقلی و مسکن مورد ارزیابی قرار بگیرد. 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: در بخش راهداری پروژه‌های تاثیرگذاری در حال انجام است و با تاکید وزیر راه و شهرسازی، اجرای پروژه‌های راهداری با اولویت، تقویت و تسریع خواهد شد. در این خصوص، رفع نقاط حادثه‌خیز استان در اولویت است و تلاش خواهد شد این پروژه‌ها متناسب با اعتبارات و بودجه پیش‌بینی شده و تخصیص یافته، به اجرا درآید. 

زهره‌ای در ادامه نیروی انسانی را مهمترین رکن در تمامی ادارات و همچنین وزارتخانه و سازمان‌ها برشمرد و تاکید کرد: توجه به نیروی انسانی هر سازمانی باید به نحوی باشد که کارکنان بدون دغدغه به اهداف سازمانی توجه کنند. 

وی با عنوان این مطلب که پایه حقوق و مزایای همه کارمندان کشور یکی است و بعضی ارگان‌ها به دلیل برخورداری از برخی مزایا افزایش دریافتی دارند، بیان کرد: باید فوق العاده ویژه مناطق محروم برای منطقه جنوب کرمان تعلق بگیرد و این موضوع را پیگیری خواهم کرد. 

زهره‌ای با بیان اینکه همه زیر مجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی باید از امکانات رفاهی و گردشگری این وزارتخانه استفاده کنند،‌ از پیگیری برای اعطای تسهیلات مسکن و تامین مسکن کارکنان خبر داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در ادامه برنامه‌های سفر خود، در جمع کارکنان حوزه وزارت راه و شهرسازی در جنوب کرمان ضمن پاسخ به سوالات آن‌ها، برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی برای امور پرسنلی و معیشتی کارکنان را تشریح کرد. 

گفتنی است در این سفر که با همراهی سیده انسیه سیدجوادی مشاور امور بانوان وزارت راه و شهرسازی انجام شد، یک سالن ورزشی به افتتاح رسید و دیداری از خانواده شهید مشایخی‌رودباری با هدف تکریم از شهدا و خانواده‌های آنان، انجام شد.