شناسهٔ خبر: 14510 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی انجام شد:

امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه تهران و شرکت عمران و بهسازی شهری ایران

امضا تفاهم نامه مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران و معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران تفاهم‌نامه‌ای را مبنی بر همکاری‌های فرهنگی و پژوهشی با یکدیگر امضا کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدسعید ایزدی در نشست امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی میان معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران و شرکت عمران و بهسازی شهری ایران با اشاره به سابقه همکاری‌های گسترده دانشگاه تهران و این شرکت در گذشته گفت: دانشگاه تهران به عنوان دانشگاه مادر در زمینه توسعه همکاری‌های آموزشی، فرهنگی و علمی با وزارت راه و شهرسازی در دولت یازدهم پیشگام بوده است.

مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران ادامه داد: این تفاهم‌نامه در راستای تعاملات فرهنگی با دانشگاه تهران است و آقای سرسنگی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران نیز سابقه فعالیت‌های فرهنگی و همکاری با نهادهای مختلف را داراست.

در ادامه این نشست مجید سرسنگی نیز با اشاره به دانشگاهی بودن دکتر آخوندی و دکتر ایزدی و داشتن سابقه فرهنگی در دوره‌های مختلف مدیریتی خود اظهار کرد: با توجه به همین شخصیت فرهنگی توسعه تعاملات فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران با وزارت راه و شهرسازی و دستگاه‌های تابعه رو به گسترش است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران افزود: با امضای تفاهم‌نامه همکاری این معاونت و شرکت عمران و بهسازی شهری ایران ارتباط دانشگاه با حوزه‌های مختلف اقتصادی و صنعتی که همواره از اهداف مهم دانشگاه تهران بوده است محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه همکاری دانشگاه تهران با نهادهای مختلف می‌تواند هم در توسعه علمی و فرهنگی دانشگاه و هم در گسترش فعالیت‌های اقتصادی موثر باشد خاطرنشان کرد: پیام اصلی انعقاد تفاهم‌نامه همکاری امروز میان دو نهاد دانشگاه تهران و شرکت عمران و بهسازی شهری ایران گسترش همکاری‌ها در آینده است که هر دو نهاد از آن منتفع می‌شوند. دانشگاه تهران نیز به عنوان میراث فرهنگی و علمی کشور با امضای این تفاهم‌نامه به عنوان الگوی سایر دانشگاه‌ها در امضای تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه‌های مختلف پیشرو خواهد بود.

در پایان این نشست، محمدسعید ایزدی مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران و مجید سرسنگی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری علمی، فرهنگی، اجتماعی و پژوهشی میان این دو نهاد را با یکدیگر امضا کردند. 

موضوع این تفاهمنامه شامل همکاری مشترک معاونت فرهنگی دانشگاه تهران و شرکت عمران و بهسازی شهری ایران جهت بازسازی تالار مولوی دانشگاه تهران در چارچوب اختیارات این شرکت خواهد بود ضمن این‌که مدت زمان این تفاهمنامه به مدت یک سال از تاریخ امضا است که تمدید آن نیز با توافق دو طرف امکان‌پذیر خواهد بود. 

طبق این تفاهمنامه تامین بخشی از اعتبارات این پروژه بر عهده دانشگاه و بخشی نیز بر عهده شرکت عمران و بهسازی است. /

نظر شما