شناسهٔ خبر: 145111 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

قائم مقام مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد اعلام کرد؛

پایان عملیات اربعین در فرودگاه مهرآباد

مهرآباد قائم مقام مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد با اعلام پایان عملیات اربعین در فرودگاه مهرآباد گفت: از ۲۷مرداد تا ۲۲شهریور سال‌جاری تعداد ۱۶۱ پرواز مستقیم در مسیر مهرآباد- نجف - مهرآباد انجام شد که طی آن ۳۰ هزار و ۳۶۳ زائر حضرت اباعبدالله الحسین(ع) جابه‌جا شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با فرود آخرین پرواز در ۲۲ شهریورماه سال جاری در فرودگاه مهرآباد عملیات پروازهای اربعین فرودگاه بین المللی مهرآباد پایان یافت و پرونده اربعین سال ۱۴۰۲ بسته شد.  
شاپور حیدری  قائم مقام مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد و مسئول عملیات اربعین مهرآباد اعلام کرد: امروز با فرود آخرین پرواز ورودی از نجف رسماً عملیات اربعین مهرآباد به پایان رسید.  
وی اظهار کرد: از ۲۷مرداد  تا ۲۲شهریور سال‌جاری تعداد ۱۶۱ پرواز مستقیم در مسیر مهرآباد- نجف - مهرآباد انجام گرفت و طی آن ۳۰هزار و ۳۶۳ زائر حضرت اباعبدالله الحسین(ع) جابه‌جا شده اند.
همچنین طی این مدت تعداد ۱۴۱ پرواز به ایلام، ۴۵۵ پرواز به اهواز، ۱۵۲ پرواز به آبادان و ۱۹۹ پرواز به کرمانشاه عملیات انتقال زائرین به مرزهای زمینی کشور را انجام داده‌اند که مجموعاً ۹۰۴۸۱ زائر از مهرآباد راهی سرزمین عشق و ایثار شده اند. 
به گزارش روابط عمومی فرودگاه مهرآباد، حیدری در پایان ضمن تقدیر و تشکر فراوان از زحمات تک تک همکاران و زنجیره خدمت مهرآباد، از تمامی مدیران و مسئولان پلیس فرودگاه مهرآباد، پلیس گذرنامه مهرآباد، سپاه حفاظت مهرآباد، بسیج مهرآباد و دیگر بخش‌های امنیتی کشور که مهرآباد را در انجام این وظیفه خطیر همراهی نمودند تشکر و قدردانی کرد.