شناسهٔ خبر: 145113 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اداره کل راهداری استان مرکزی دستگاه برتر در بخش «زیربنایی و توسعه زیرساخت» شد

تقدیر از راهداری استان مرکزی بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی استان مرکزی با معرفی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی به عنوان دستگاه برتر در حوزه «زیربنایی و توسعه زیرساخت» برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، آیین بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی به منظور تکریم «خدمت صادقانه، انقلابی و مؤثر به مردم» در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شناسایی و تقدیر از دستگاه‌های برتر در عرصه خدمتگزاری به ملت شریف ایران اسلامی و نهادینه‌سازی فرهنگ ارتقای و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی، با حضور استاندار مرکزی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی و ... در استانداری مرکزی برگزار شد. 

بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته از بین عملکرد ۵۸ دستگاه اجرایی استان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی به عنوان دستگاه برتر در بخش «زیربنایی و توسعه زیرساخت» معرفی شد. 

در این دوره از جشنواره شهید رجایی، دستگاه‌های اجرایی در ۶ گروه، «زیربنایی و توسعه زیرساخت»، «تولیدی»، «اقتصادی و مالی»، «فرهنگی، علمی و آموزشی»، «سلامت و رفاه اجتماعی»، «عمومی، قضایی و امنیتی» مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفتند. 

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی پیش از این نیز در سال‌های ۱۴۰۱ به عنوان دستگاه برتر در حوزه حمل و نقل و ترافیک جاده‌ای و در سال ۱۳۹۹ به عنوان دستگاه برتر در حوزه زیربنایی و توسعه زیرساخت شناخته شد.