شناسهٔ خبر: 145136 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

برگزاری نشست بررسی پیشنهادی احکام تبصره‌ای بودجه ۱۴۰۳ در حوزه حمل و نقل و مسکن

رامین یعقوبی پیشنهادهای احکام تبصره‌ای بودجه ۱۴۰۳ در حوزه حمل و نقل و مسکن با حضور مدیرکل دفتر بودجه وزارت راه و شهرسازی و نمایندگانی از شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نشست بررسی پیشنهادی احکام تبصره‌ای بودجه ۱۴۰۳ زیرمجموعه های وزارت راه و شهرسازی در حوزه حمل و نقل و مسکن در ساختمان دادمان با حضور نمایندگان تمامی شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارتخانه، رامین یعقوبی مدیرکل دفتر بودجه وزارت راه و شهرسازی و اصغر صمدی ذی حساب و مدیر صندوق ملی مسکن، برگزار شد.

رامین یعقوبی مدیرکل دفتر بودجه وزارت راه و شهرسازی در خصوص جمع‌بندی این نشست و اهم تصمیمات اخذ شده در آن گفت: با توجه به ماهیت مسکن و گستردگی موضوع تولید مسکن و همچنین بررسی پیشنهادهای بخش‌های مختلف مسکن به منظور ایجاد هم‌گرایی مقرر شد تا نشست دیگری در حوزه مسکن با محوریت معاونت مسکن و ساختمان برگزار و پیشنهادهای این بخش در آن نشست تجمیع شود و به معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی برای بررسی نهایی و جمع‌بندی ارسال شود.

مدیرکل دفتر بودجه وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: در حوزه حمل و نقل، پیشنهادهای بخش‌های مختلف از جمله شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، هواشناسی، هواپیمایی و سایر زیربخش‌ها مورد به مورد، بررسی شد.

یعقوبی افزود: مجموعه پیشنهادها بعد از بررسی نهایی به سازمان برنامه و بودجه برای بازنگری و تصویب ارسال خواهد شد.

به گفته وی، پیشنهادهای احکام تبصره‌ای با اهداف تحقق طرح نهضت ملی مسکن و قانون جهش تولید تکمیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: در خصوص موضوع حمل و نقل، مقرر شد تا تعدادی از احکام تبصره‌ای موجود در قانون بودجه، ابقا شود. همچنین تعدادی پیشنهاد جدید برای تقویت صندوق توسعه حمل و نقل ارایه شد که در دست بررسی و نهایی شدن قرار دارد.