شناسهٔ خبر: 145146 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی به عنوان دستگاه برتر استان معرفی شد 

کسب رتبه برتر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی در جشنواره شهید رجایی آیین بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی استان مرکزی با معرفی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی به عنوان دستگاه برتر در حوزه «زیربنایی و توسعه زیرساخت» برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی، آیین بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی به منظور تکریم «خدمت صادقانه، انقلابی و مؤثر به مردم» در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شناسایی و تقدیر از دستگاه‌های برتر در عرصه خدمتگزاری به ملت شریف ایران اسلامی و نهادینه‌سازی فرهنگ ارتقای و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی، با حضور استاندار مرکزی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، فرمانده سپاه روح الله استان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی و مدیران دستگاههای اجرایی، در استانداری مرکزی برگزار شد.

بر اساس ارزیابی های صورت گرفته از بین عملکرد ۵۸ دستگاه اجرایی استان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی به عنوان دستگاه برتر در بخش «زیربنایی و توسعه زیرساخت» معرفی شد.

در این دوره از جشنواره شهید رجایی، دستگاه های اجرایی در شش گروه، «زیربنایی و توسعه زیرساخت»، «تولیدی»، «اقتصادی و مالی»، «فرهنگی، علمی و آموزشی»، «سلامت و رفاه اجتماعی»، «عمومی، قضایی و امنیتی» مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفتند.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی پیش از این نیز در سال  گذشته به عنوان دستگاه برتر در حوزه حمل و نقل و ترافیک جاده ای شناخته شد.

در پایان مراسم بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی استان مرکزی، فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی و رئیس ستاد بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی استان با اهدای لوح و تندیس جشنواره از مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی به علت کسب رتبه برتر گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت‌های استان قدردانی کرد.

در بخش هایی از متن این لوح آمده است: از اهتمام مجدانه و تلاشهای خالصانه جنابعالی و همکاران خدوم آن دستگاه در جهت تحقق سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری مدظله العالی، اجرای برنامه‌های دولت مردمی و موفقیت در کسب رتبه برتر گروه «زیربنایی و توسعه زیرساخت» در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۲ استان مرکزی تشکر و قدردانی نموده، امید است با اتکال به خداوند متعال در پیشبرد هرچه بهتر امور محوله و خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش موفق و موید باشید.