شناسهٔ خبر: 145151 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور خبر داد؛

ترافیک سنگین در آزادراه‌های قزوین-رشت و کرج-قزوین

تردد ترافیک کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال گزارش شده است.

امیر معصومی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی وضعیت ترافیکی و جوی راه‌های کشور را توضیح داد و گفت: تردد وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران – شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.

معصومی افزود: ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال حدفاصل امامزاده هاشم تا شاهاندشت و محدوده های وانا ، بایجان و سه راهی چلاو، مسیر شمال به جنوب حدفاصل شاهاندشت تا گزنک، محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال حدفاصل رودهن تا دماوند و محدوده های فیروزکوه و پل سفید، آزادراه قزوین - رشت محدوده های کوهین ، ملاعلی و لوشان و حدفاصل منجیل تا رودبار اعلام شده است.

ضمناً آزادراه قزوین – رشت دارای بارش باران، محور چالوس دارای مه گرفتگی در ارتفاعات و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

به گفته معصومی  ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل مهرویلا تا گلدشت و زیاران تا زیباشهر، آزادراه تهران- ساوه محدوده پرندک  گزارش شده است.

وی آخرین وضعیت ترافیکی منتهی به شهر مشهد را بیان کرد و گفت: تردد روان در محور چناران – مشهد،محور باغچه - مشهد، محور تربت جام - مشهد  نیز گزارش شده است.

معصومی با اعلام آخرین وضعیت جوی تشریح کرد: بارش باران در برخی از محورهای استان های اردبیل ، گیلان و مازندران - وزش باد و گردوخاک در برخی از محورهای استان سیستان و بلوچستان پیش بینی می‌شود.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور تصریح کرد: محدودیت تردد با تغییر مسیر محور قدیم مشهد - ملک آباد و بالعکس تا مورخ ۲۵ شهریورماه مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه مشهد – باغچه انجام می‌شود.

همچنین محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می شود.

شایان ذکر است محور مسدود غیر شریانی گیلانغرب – سومار است.