شناسهٔ خبر: 145180 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی خراسان جنوبی به منظور ارائه خدمات به زائرین حرم رضوی

243728.jpg معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از تشدید نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی استان به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، حسین عباسی، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: با توجه به ایام پایانی ماه صفر و سفرهای زائرین مشهد مقدس و افزایش حجم تردد و لزوم ایجاد بستر مناسب جهت بهره‌مندی کاربران جاده‌ای و آمادگی کامل برای ارائه خدمات بهینه و مطلوب به زائرین در مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی نظارت و بازرسی تشدید شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح نظارتی بر مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی بیان کرد: این طرح تا پایان جابجایی زائران حرم رضوی و بازگشت زوار به محل اقامتشان به صورت مستمر ادامه دارد.

عباسی بیان کرد: مجتمع‌های خدماتی و رفاهی ملزم به ارائه خدمات مورد نیاز مسافران و زائران در مراکز بین راهی هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی بیان کرد: وضعیت نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی نمازخانه، رستوران و آشپزخانه، پارکینگ و ورودی و خروجی مجتمع‌ها به طور مستمر مورد نظارت و بازرسی قرار می‌گیرد.

 وی یادآور شد: کارشناسان با سرکشی و نظارت بر مجتمع‌ها به صورت ویژه با همکاری مدیران مجتمع‌های خدماتی و رفاهی زمینه استقبال و خدمت رسانی به زائران در طول راه‌های استان را فراهم کرده‌اند.

عباسی در پایان، از کلیه کاربران جاده ای خواست؛ که درصورت مشاهده هرگونه تخلف و کوتاهی در امر خدمات رسانی از سوی مجتمع‌های خدمات رفاهی، مراتب را از طریق شماره ۱۴۱ سامانه مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها به اطلاع این اداره کل برسانند.