شناسهٔ خبر: 145216 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

در ایام پایانی ماه صفر محقق شد؛

انجام نزدیک به ۶ هزار سفر توسط تاکسی‌های اینترنتی برای زیارت حرم رضوی

تاکسی اینترنتی تعداد سفرهای رفت و برگشت به و از مشهد مقدس در ایام پایانی ماه صفر تا پایان روز ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۲، توسط تاکسی های اینترنتی به ۵ هزار و ۹۵۹ سفر رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، زائران حرم رضوی در ایام پایانی ماه صفر با استفاده از امکانات ایجاد شده برای استفاده از تاکسی‌های اینترنتی، مجموعا ۵ هزار و ۹۵۹ سفر خود در مسیر رفت و برگشت را با استفاده از این تاکسی‌ها از جمله اسنپ، تپسی و ماکسیم انجام دادند.

مجموع سفرهای رفت از اقصی نقاط کشور به مشهد مقدس توسط تاکسی های اینترنتی در این ایام تا پایان روز ۲۴ شهریورماه  به ۴ هزار و ۵۹۰ سفر رسیده است.

همچنین تا پایان روز ۲۴ شهریورماه یک‌هزار و ۳۶۹ سفر نیز در مسیر برگشت از مشهد مقدس به کل استان‌های کشور توسط تاکسی‌های اینترنتی انجام شده است.

وزارت راه و شهرسازی برای تسهیل تردد زائران چه در ایام اربعین و چه در ایام پایانی ماه صفر مقارن با شهادت امام رضا(ع)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و رحلت رسول اکرم(ص) علاوه بر ناوگان حمل‌ونقل عمومی در حوزه‌های جاده‌ای، ریلی و هوایی شرایط استفاده از ظرفیت تاکسی‌های اینترنتی را نیز فراهم کرد.