شناسهٔ خبر: 14522 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری مراسم يادمان قربانيان سوانح رانندگی در خراسان جنوبی

یاد بود سوانح رانندگی مراسم یادمان قربانیان سوانح رانندگی با حضور مدیرکل، معاونین، روسای ستادی و شهرستانی و سایر کارکنان در محل اداره‌کل خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره روابط عمومي راه و شهرسازي استان خراسان جنوبی، مراسم یادمان قربانیان سوانح رانندگی با حضور مدیرکل، معاونین، روسای ستادی و شهرستانی و سایرکارکنان در محل اداره‌کل برگزار شد.

مهدی جعفری مديركل راه و شهرسازي خراسان جنوبی در اين جلسه با اعلام اينكه ۲۳ الي ۲۹ آبان ماه سالجاری به عنوان هفته جهاني يادمان قربانيان سوانح رانندگي و باشعار همه باهم، تصادف کمتر، خانواده شادتر نامگذاري شده است گفت: احترام به قوانين راهنمايي و رانندگي و رعايت مفاد آن مهمترين عامل در كاهش تصادفات و تلفات حوادث رانندگي در كشور است.

وی افزود: تلاش مي‌شود تا جاده‌ها از استاندارد تعريف شده‌اي برخوردار باشند. همچنین فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی در خصوص رعايت قوانين و مقررات یک اصل مهم و ضروری است که باید با تلاش تمامی متولیان امر و دست‌اندرکاران در جامعه نهادينه شود.

وی در پایان به اثرات منفی فراوان حوادث جاده‌اي و تصادفات درجامعه و مسائل اجتماعي و اقتصادي تاکید کرد.

در ادامه حجه الاسلام والمسلمین حاج آقای واعظی امام جماعت اداره‌کل راه و شهرسازی استان نیز ارتقاي فرهنگ رانندگي در جامعه و رعايت مقررات را عاملي بازدارنده در كاهش سوانح جاده‌اي عنوان کرد و خواستار تلاش و همکاری کلیه دستگاهها و مجریان امر در اجرایی شدن و ارتقای فرهنگ ایمنی شد.

نظر شما