شناسهٔ خبر: 145263 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی اعلام کرد؛

جابه‌جایی ۵۸ هزار و ۳۰۰ زائر اربعین توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان آذربایجان شرقی

علیزاده مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: ناوگان حمل ونقل عمومی مسافری استان از زمان آغاز طرح ویژه اربعین تعداد ۳۱هزار و ۳۰۰ زائر را با ۸۸۱ دستگاه اتوبوس به استان بازگردانده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی اورجعلی علیزاده مدیرکل راهداری آذربایجان شرقی اعلام کرد: درجریان آیین‌های اربعین امسال، توسط ناوگان حمل و نقل عمومی راهداری این استان بیش از ۵۸ هزار و ۳۰۰ زائر حسینی جا به جا شدند. 

 اورجعلی علیزاده گفت: در این ارتباط یک هزار و ۶۸۱ دستگاه اتوبوس مسافربری برای انتقال و بازگرداندن زائران اربعین بکار گرفته شد. 

وی افزود: همزمان یک اکیپ مجرب از همکاران به سرپرستی معاون حمل و نقل اداره برای ارائه خدمات و تسهیل روند امور درپایانه مرزی مهران مستقر شده و در روزهای پیک بازگشت زائرین نیز دو اکیپ دیگر از همکاران اداره به این مرز اعزام شدند.

به گفته مدیرکل راهداری آذربایجان شرقی علاوه بر اتوبوس‌های شرکت‌های تابعه، ۲۱ دستگاه ماشین آلات شامل ۱۰ دستگاه خودرو سبک و ۱۱ دستگاه خودرو سنگین اداره نیز به زائران اربعین خدمات ارائه کردند. 

وی با اشاره به مشارکت و بسیح همه بخش‌های اداره راهداری استان و شرکت‌های تابعه در کمک طرح اجرای اربعین ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات آنان گفت: خدا را شاکریم که طرح امسال اربعین با موفقیت اجرا شد و برگی زرینی در کارنامه حمل و نقل جاده‌ی استان به ثبت رسید.

خدمات اداره کل راهداری و حمل و نقل آذربایجان شرقی به زائران اربعین حسینی از ۲۷ مرداد ماه امسال شروع و در ۱۸ شهریور ماه به پایان رسید.