شناسهٔ خبر: 145306 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جابه‌جایی ۳ هزار و ۶۵۰ زائر به مقصد مشهد از چهارمحال و بختیاری

208836.jpg مدیرکل اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: از ۱۸ تا ۲۵ شهریورماه ۱۰۴ ناوگان عمومی ۳ هزار و ۶۵۰ زائر را از مرکز استان به مقصد مشهد مقدس و بالعکس جابه‌جا کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( ادراه‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری) روح‌الله غلامی گفت: آب و هوای مناسب و طبیعت زیبای چهارمحال و بختیاری همیشه سبب شده که مسافران در ایام تعطیل این استان را برای مسافرت و تفرج انتخاب کنند لذا طبق آمار اعلام شده از ۲۰ تا ۲۵ شهریورماه ۱۷۱ هزار و ۳۴۵ خودرو از استان‌های دیگر وارد چهارمحال‌وبختیاری شده است.

مدیرکل اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: بیشترین پلاک‌های مشاهده شده در استان مربوط به استان اصفهان با ۸۳ هزار و ۳۹۵ معادل ۲۶.۸۸ درصد و کمترین آمار مربوط به استان ایلام با ۱۲۶ تعداد معادل ۰.۰۴ درصد بود.

وی با بیان اینکه پرترددترین محور استان در این ایام محور شهرکرد- فرخشهر اعلام شده است، ادامه داد: در این مدت ۳۱۰ هزار و ۲۱۶ تردد را در استان شاهد بودیم که  ۱۳۸  هزار و ۸۷۱ خودرو از این آمار تردد با پلاک‌های بومی ثبت شده است.

جابه‌جایی ۳ هزارو ۶۵۰ زائر توسط ناوگان حمل ونقل عمومی اتوبوس چهارمحال وبختیاری

غلامی بیان کرد: با وجود ورود این حجم مسافر به استان ۵۲ دستگاه از ناوگان استان در خدمت زائران امام رئوف قرار گرفت و یک هزار و ۸۲۵ زائر را به مقصد مشهد مقدس جابه‌جا کردند. 

مدیرکل اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اظهار کرد: در مجموع می‌توان گفت از ۱۸ تا ۲۵ شهریورماه ۱۰۴ ناوگان عمومی ۳ هزار و ۶۵۰ زائر را از شهرکرد به مشهد مقدس و بالعکس جابه‌جا کردند.