شناسهٔ خبر: 145311 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان منصوب شد

خلیلی سید احمد خلیلی طی حکمی از سوی اصغر اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به عنوان سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)،روز یکشنبه طی حکمی از سوی اصغر اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، سید احمد خلیلی به عنوان سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان منصوب شد.

در این مراسم سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: نقش  و اهمیت بخش راه برکسی پوشیده نیست  چرا که راه در توسعه هر منطقه و استانی بسیار نقش دارد. 

وی اظهار کرد: هفت پروژه ملی در بخش راه در استان زنجان در حال ساخت است که با بهره برداری این پروژه ها تحول بسیار بزرگی در بخش راه استان ایجاد می شود. 

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان،بر لزوم پیگیری جدی بر اجرای سریع پروژه های بخش راه در استان تاکید کرد و گفت: امیدوارم با تزریق خوب و به موقع اعتبارات پروژه ها به نتیجه قابل قبولی برسند. 

خلیلی تاکید کرد: برای ادامه روند اجرای کارها باید از ظرفیت منابع انسانی کارشناسان،مشاوران و پیمانکاران در بخش راه به خوبی استفاده شود تا به نتیجه  مطلوبی برسیم.

وی با اشاره به اینکه پروژه «هنرستان هنرهای تجسمی دختران» و «هنرستان موسیقی» در شهرک پونک جزو پروژه‌های شاخص در حال اجرا هستند،افزود: همچنین پروژه دامپزشکی  و ساختمان ثبت احوال در شهر زنجان و چند کتابخانه در شهرستانهای مختلف استان در حال اجرا هستند که خوشبختانه از چند سال گذشته با جذب اعتبارات به خوبی جلو می روند.