شناسهٔ خبر: 145320 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

نایب رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی مطرح کرد؛

ارزیابی‌ مطلوب از خدمات وزارت راه و شهرسازی در سفرهای اربعین و پایان ماه صفر

علی آذری نایب رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی ضمن مطلوب ارزیابی‌کردن خدمات دولت و وزارت راه برای سفرهای اربعین حسینی و سفرهای زیارتی ایام پایانی ماه صفر، گفت: کمبود و فرسودگی ناوگان هوایی و ریلی در تعامل مجلس و دولت جبران می‌شود.

علی آذری نایب رییس کمیسیون مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی عملکرد دولت و وزارت راه و شهرسازی در سفرهای اربعین و همچنین سفرهای ایام پایانی ماه صفر را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: میلیون‌ها مسافر با مدهای مختلف حمل و نقلی از جمله ناوگان حمل و نقل عمومی، هواپیما، قطار و خودروهای شخصی برای اربعین حسینی به عراق و همچنین برای ایام پایانی ماه صفر به مشهد مقدس سفر کردند، با توجه به خدماتی که ارائه شد از دست‌اندرکاران در خصوص سفرهای یک ماه گذشته تقدیر و تشکر می‌شود.

نایب رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌ رضوی با بیان اینکه در سفرهای پایانی ماه صفر میزان رضایتمندی مردم از تردد در این استان مناسب ارزیابی شد، اضافه کرد: گزارش‌های تردد مسافران، اسکان آنها، موضوعات اجتماعی و فرهنگی در مشهد مقدس در این ایام گزارش‌های مثبتی است و همکاری همه دست‌اندرکاران با استانداری استان نیز همکاری مناسبی بود.

آذری در تشریح میزان رضایتمندی از تردد بخش‌های مختلف جاده‌ای، هوایی و ریلی، گفت: عملکرد راهداری در تردد زائران به نظر مناسب‌تر از سایر بخش‌های حمل و نقلی بود.

وی ادامه داد: کمبود و فرسودگی ناوگان هوایی و همچنین کمبود و فرسودگی ناوگان ریلی و ضرورت نوسازی آنها باید اولویت باشد که در این موضوع، دولت سیزدهم تلاش‌های مضاعفی را در دستور کار دارد.

آذری تصریح کرد: مجلس و دولت باید هرچه سریع‌تر در خصوص جبران کمبودها و فرسودگی ناوگان هوایی و ریلی اقدام کنند و در این حوزه مجلس آماده همکاری هر چه بیشتر است.

به گزارش فارس، نایب رییس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی گفت: بهسازی جاده‌های منتهی به مشهد مقدس از مدت‌ها پیش آغاز شده بود که در سفرهای روزهای پایانی هفته شاهد اثرات مطلوب بهسازی‌ها در تسهیل سفرهای جاده‌ای بودیم.