شناسهٔ خبر: 145338 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اردبیل، استان پیشران در آماده سازی شهرک‌های طرح نهضت ملی مسکن

اردبیل ، استان پیشران در آماده سازی شهرک های طرح نهضت ملی مسکن کشور معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: استان اردبیل در جلسه امروز قرارگاه مسکن کشور پیشران در آماده سازی شهرک‌های طرح نهضت ملی مسکن کشور اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، محمد زارع حسین زاده معاون مسکن و ساختمان اداره‌ کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در جلسه قرارگاه مسکن کشور که با حضور مشاور وزیر راه و شهرسازی، معاونین وزیر و مدیران کل راه و شهرسازی استان‌ها امروز به صورت ارتباط ویدئو کنفرانس برگزار شد، استان اردبیل پیشران در آماده سازی شهرک های طرح نهضت ملی مسکن کشور اعلام شد.

وی افزود: با تلاش همکاران و پیمانکاران سازنده مسکن، استان اردبیل با اجرای ۱۱ پروژه آماده سازی شهرک های طرح نهضت ملی مسکن رتبه برتر کشور را کسب کرد.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: این شهرک‌ها با مساحت ۷۶۶ هکتار و متوسط پیشرفت ۲۱ درصدی در سطح استان و شهرستان های اردبیل، مشکین شهر، خلخال، کوثر و نمین در حال اجرا است.

عضو شورای مسکن استان به واگذاری۲۵۰ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت همزمان با سراسر کشور در روزهای آتی خبر داد و افزود: تخصیص اراضی به این طرح در مرکز استان به دلیل کمبود زمین جهت واگذاری یک قطعه زمین به عزیزانی که از اول آبان سال ۱۴۰۰ حائز شرایط و دارای فرزند سوم یا بیشتر هستند در شهرستان نمین، نزدیکترین شهر به مرکز استان انجام خواهد شد.