شناسهٔ خبر: 145339 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های یزد اعلام کرد؛

افزایش ۱۵۰ درصدی پروازهای اربعین در فرودگاه یزد

کمال دهقان منشادی مدیرکل فرودگاه‌های یزد با اشاره به جابه‌جایی ۲ هزار و ۸۰۶ زائر اربعین از فرودگاه بین‌المللی یزد گفت: امسال تعداد پروازها در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۵۰ درصد افزایش یافته است.

 کمال دهقان منشادی مدیرکل فرودگاه‌های یزد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به جابه‌جایی۲ هزار و ۸۰۶ زائر اربعین از فرودگاه بین‌المللی یزد گفت: امسال تعداد پروازها در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۵۰ درصد افزایش یافته است.

دهقان منشادی افزود: شرکت‌های هواپیمایی از جمله یزد ایر و کاسپین زائران یزدی را در این مسیر جابه‌جا کردند.

وی ادامه داد: در روزهای ۲۷ مرداد ماه لغایت ۱۸ شهریورماه تعداد ۲۰ سورتی پرواز ویژه ایام اربعین حسینی در فرودگاه بین‌المللی یزد انجام شد که این آمار در سال گذشته ۸ سورتی پرواز بود و در اعزام و پذیرش مسافر نسبت به سال قبل ۱۸۶ درصد رشد داشته ایم.

دهقان منشادی اظهار کرد: اولویت مهم اداره کل فرودگاه‌های استان یزد در عملیات پروازهای اربعین خدمت رسانی شایسته به زائران بود از همین رو با همکاری و هماهنگی میان ارگان‌های نظامی و انتظامی مستقر در این مجموعه و از طریق اختصاص گیت‌های ویژه برای بازرسی و کنترل گذرنامه زائران، تلاش کردیم تا خدمات مناسبی را به این عزیزان ارائه کنیم.

وی در خاتمه یادآور شد: انجام پذیرایی از زائران و مسافران، برپایی موکب در ترمینال شماره ۲، اجرای برنامه های فرهنگی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بخشی از تسهیلات ویژه فرودگاه بین المللی یزد در عملیات پروازهای اربعین بود.