شناسهٔ خبر: 145356 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد از پایانه‌های مرزی خوزستان در ایام اربعین

تردد مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: در ایام اربعین ۲ میلیون و ۶۹۳ هزار و ۱۹۴ تردد از دو پایانه‌ های مرزی در استان خوزستان ثبت شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، محمد جولانژاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اظهار کرد: از اول تا پایان ماه صفر از دو پایانه‌ی مرزی شلمچه و چذابه در استان خوزستان ۲ میلیون و ۶۹۳ هزار و ۱۹۴ تردد ثبت شده است.

وی با اشاره به ثبت تردد یک میلیون و ۸۴۳ هزار و ۱۶۸ نفر از مرزی شلمچه افزود: بر اساس گزارش تجمیعی در این مدت  ۸۳۸ هزار و ۸۵۹ زائر ایرانی و ۴۱ هزار و ۴۵۲ زائر خارجی از این پایانه مرزی وارد کشور شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: همچنین ۸۸۶ هزار و ۳۴۵ زائر ایرانی و ۴۱ هزار و ۴۵۲ زائر خارجی از پایانه مرزی شلمچه به کشور عراق عزیمت کردند.

وی ادامه داد: کمترین آمار تردد در ایام اربعین از این پایانه مرزی به ۲۸ صفر با ۹ هزار و ۴۲۰تردد و بیشترین آمار تردد روزانه نیز از این پایانه مرزی به ۱۴ صفر با ۱۵۱ هزار و ۱۰۲ تردد اختصاص دارد.

جولانژاد بیان کرد: در مدت یاد شده  ۸۵۰ هزار و ۲۶ تردد از پایانه‌ مرزی چذابه در استان خوزستان ثبت شده است.

وی افزود: بر اساس گزارش تجمیعی ارائه شده  ۲۸۴ هزار و ۸۷۱ زائر ایرانی و ۴۶هزار و ۸۰۰ زائر خارجی از این پایانه مرزی وارد کشور شدند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: همچنین ۳۲۴ هزار و ۴۰۹ زائر ایرانی و ۱۹۳ هزار و ۹۴۶ زائر خارجی از پایانه مرزی چذابه به کشور عراق عزیمت کردند.

جولانژاد ادامه داد: کمترین آمار تردد در ایام اربعین از پایانه مرزی چذابه ۳هزار و ۷۶۲ تردد و بیشترین آمار تردد روزانه نیز از این پایانه مرزی ۸۶ هزار و ۶۲۰ تردد بوده است.