شناسهٔ خبر: 145385 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جابه‌جایی بیش از ۳۶ هزارو ۵۰۰ زائر اتباع خارجی از پایانه مرز چذابه

جابجایی اتباع از مرز چذابه معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با بیان اینکه جابه‌جایی اتباع خارجی از این پایانه همچنان ادامه دارد، گفت: ۳۶ هزارو ۹۹۴ زائر اتباع خارجی از ابتدای ماه صفر تا پایان این ماه از پایانه مرزی چذابه به سایر نقاط کشور جابجا شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، فواد غزیعلی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با بیان اینکه از ۲۷ مرداد لغایت ۲۵ شهریور امسال ۹۹۷ سفر در پایانه مرزی چذابه برای جابجایی زائران اتباع خارجی اختصاص داده شد، اظهار کرد: در این مدت تعداد ۱۴ هزار و ۶۸۹ مسافر با ۴ هزار و ۱۰۷ سفر از پایانه مسافری چذابه با اتوبوس به سایر نقاط کشور جابه‌جا شدند.

وی ادامه داد: در پایانه مرزی شلمچه از ابتدای ماه صفر تا اخر این ماه تعداد ۲۹۶ هزار و ۶۹۱ مسافر با ۱۲ هزار و ۳۲ سفر اتوبوسی به سایر نقاط کشور عزیمت کردند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بابیان اینکه روزانه حدود یکصد دستگاه اتوبوس زائران اتباع خارجی را از پایانه مرزی چذابه و پایانه مسافربری سیاحت اهواز جابجا می کنند، گفت: جابه‌جایی زائران ارتباع خارجی تا زمانی که دیگر مسافری در این پایانه نباشد ادامه دارد.