شناسهٔ خبر: 145387 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

خط کشی و پاکسازی محورهای شهرستان پارسیان

خط کشی و پاکسازی سطح راه از شن در محورهای شهرستان پارسیان اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارسیان با هدف پاکسازی ، ارتقاء ایمنی راهها ،کاهش حوادث و تلفات جاده ای، خط کشی راه ها و پاکسازی سطح راه از شن و ماسه را انجام داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،احمد پاکروان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارسیان گفت: با همکاری کارکنان اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان و با هدف پاکسازی و ارتقاء ایمنی راهها، کاهش حوادث و تلفات جاده ای، خط کشی راه ها و پاکسازی سطح راه از شن و ماسه را اجرایی شد.

احمد پاکروان در خصوص خط کشی محورهای حوزه پارسیان افزود: هدف از خط کشی راه ها، منظم کردن حرکت وسایل نقلیه، آگاهی دادن به استفاده کنندگان از راه و راهنمایی آنها است.

وی ادامه داد: راهداری شهرستان پارسیان، اقدامات درخور توجهی در زمینه خط‌کشی محورها در دستور کار خود قرار داده و در حال اجرا است.

وی یادآور شد: با عنایت به تلاش های فراوان توسط عوامل راهداری پارسیان سعی شده در هیچ یک از محورهای شریانی و اصلی استان مشکلی از بابت خط کشی مشاهده نشود و در زمان و موعد مقرر طبق برنامه ریزی مدون خط کشی محورها تجدید شود.