شناسهٔ خبر: 145441 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر اعلام کرد:

تمدید مجوز ساخت و بهره‌برداری برای ۴ سازه دریایی

سازه دریایی معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی از صدور موافقت اولیه و تمدید مجوز ساخت و بهره‌برداری برای ۴ سازه دریایی توسط کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان بنادر و دریانوردی، علی فتحی عضو هیات عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی از صدور موافقت اولیه و تمدید مجوز ساخت و بهره‌برداری برای ۴ سازه دریایی توسط کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی خبر داد.

عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه بر اساس بند ۲۲ ماده ۳ آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی مصوب سال ۱۳۴۸ و الحاقیه تبصره مصوب سال ۱۳۸۷ مجلس شورای اسلامی، این سازمان موظف است از ساخت و ساز یا بهره‌برداری از تاسیسات و تجهیزات دریایی فاقد مجوز از طریق مراجع ذی‌صلاح قانونی جلوگیری کند.

وی ادامه داد: مدارک متقاضیان در کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی مورد بررسی قرار گرفت که نهایتا با تمدید مجوز بهره‌برداری کارگاه ساخت و تعمیر شناور در استان بوشهر، صدور موافقت اولیه با احداث مارینا تفریحی در استان بوشهر، تمدید مجوز ساخت بندر چند منظوره در استان هرمزگان و همچنین صدور موافقت اولیه جهت احداث دستک و خطوط لوله آبگیر از دریا در استان هرمزگان موافقت شد.