شناسهٔ خبر: 145447 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

با حضور جمعی از مسؤلین شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران انجام شد؛

 بازدید از روند اجرایی بهسازی عوامل پروازی فرودگاه شهدای سیرجان

بازدید فرودگاه کرمان با حضور عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی، معاون عملیات فرودگاهی، مدیرکل عمران و توسعه فرودگاه‌ها، مدیر کل فرودگاه های استان کرمان و رییس فرودگاه سیرجان از روند اجرایی بهسازی عوامل پروازی فرودگاه شهدای سیرجان بازدید شد و تعهدات پیمانکار پروژه و جبران تأخیرهای زمانی به وی یادآوری شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه کرمان بازدید از روند اجرایی بهسازی عوامل پروازی فرودگاه شهدای سیرجان با حضور علی قاسم زاده عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی، فرشید گلیج معاون عملیات فرودگاهی، محمدرضا زحمتکشان مدیرکل عمران و توسعه فرودگاه‌ها، علی جزینی زاده مدیر کل فرودگاه های استان کرمان و محمد موسائی پور رییس فرودگاه سیرجان صورت گرفت.

همچنین مشاور و پیمانکار پس از ورود به این فرودگاه با حضور در محل پروژه عملیات اجرایی ساماندهی سطوح عوامل پروازی فرودگاه سیرجان از روند این عملیات بازدید کردند.

در ادامه با بررسی مشکلات و روند پیشرفت پروژه و پس از گزارش مشاور و بحث و تبادل نظر شرکت  مقرر شد پیمانکار اقدامات جبرانی تأخیرها را اجرا کند.

پس از سیرجان عضوهیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی از پروژه دیوار حفاظتی و جاده گشتی فرودگاه جیرفت نیز بازدید کرد.

گفتنی است در ادامه وی در جلسه ای با حضور مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان در خصوص محل پیشنهادی شهر جدید اقماری شهرستان جیرفت در نزدیکی فرودگاه مذاکره و از محل مربوطه بازدید کردند.