شناسهٔ خبر: 145456 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس با حضور معاونین اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی

جلسه دفاع مقدس با حضور مشاور فرهنگی و ارتباطات واطلاع رسانی و معاونین اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس در محل اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه وزارت راه و شهرسازی(آذربایجان شرقی)، این جلسه با حضورحجت الاسلام صمد خلیلی مشاور فرهنگی و ارتباطات واطلاع رسانی، پاشازاده معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی، محدث رئیس حراست اداره کل، اصغر ابراهیمی مسئول پایگاه و امیدوار سرپرست توسعه منابع وتحول اداری در این اداره کل  برگزار شد.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام صمد خلیلی مشاور فرهنگی و ارتباطات واطلاع رسانی اداره راه و شهرسازی افزود: طبق فرمایشان مقام معظم رهبری هفته دفاع مقدس یادآور حادثه ‏ای عظیم و به بار نشستن نتایجی عظیم ‏تر در مسیر انقلاب ماست که هیچ‌گاه از ذهن ملت فراموش نخواهد شد.

وی افزود: پایان شهریور ماه بازتاب خاطرات آغاز هشت سال دفاع مقدس است. روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامی‌مان، سربلندی ملتی را شهادت می دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله افتخار، بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند. 

 خلیلی اظهار کرد: دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در حماسه های عزت آفرین ایران، نمادی از فرزانگی ملت سرافرازی است که خاطرات دلاوری های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند. 

در ادامه معاونین این اداره کل جهت برگزاری برنامه ها ومراسم های  هفته دفاع مقدس اقدامات لازم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.