شناسهٔ خبر: 145460 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی:

بیمارستان ۱۳۰ تختی خمین تکمیل و تحویل بهره‌بردار شد

بیمارستان خمین مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از تکمیل بیمارستان خمین به عنوان یکی از بیمارستان‌های مصوبه سفر رییس‌جمهوری در سال جاری و تحویل آن به بهره‌بردار خبر داد.

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از تکمیل و تحویل بیمارستان جایگزین بیمارستان امام‌خمینی(ره) شهر خمین با ۱۳۰ تخت و تحویل آن به بهره‌بردار؛ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه یکی از وظایف سازمان مجری ساخت و تکمیل ساختمان‌های مهم از جمله مراکز درمانی و بیمارستانی است، گفت: بیمارستان خمین یکی از ۶ بیمارستان جزو مصوبات سفر رییس‌جمهوری است که با پیشرفت فیزیکی بالا در ۵ ماه گذشته همراه شده بود و هم‌اکنون به اتمام رسیده و تحویل بهره‌بردار شد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی خاطرنشان کرد: تکمیل ۵ بیمارستان دیگر که پیشرفت بالای ۸۰ درصد دارند نیز تا پایان سال مالی جاری تکمیل شده و تحویل بهره‌بردار شود.

به گفته نبیان، پنج بیمارستان باقیمانده که در برنامه تکمیل برای امسال قرار دارد شامل بیمارستان ۴۰۰ تختی آموزشی رشت، بیمارستان ۳۴۱ تختی آموزشی ساری، بیمارستان ۵۴ تختی جایگزین خاتم‌الانبیاء شوشتر، بیمارستان ۲۶۰ تختی جایگزین کرج و طرح توسعه بیمارستان آموزشی ۲۷۲ تختی تربت‌حیدریه است.

گفتنی است، بیمارستان ۱۳۰ تختی خمین در زمینی به مساحت ۳۶ هزار مترمربع، با کل زیربنای ۱۲ هزار و ۹۰۰ مترمربع احداث شده است و دارای بخش‌های بستری جراحی، داخلی، نوزادان، زنان و زایمان، اورژانس، دیالیز، اتاق عمل و مراقبت‌های ویژه است.