شناسهٔ خبر: 145473 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره مدیریت راه ها خبر داد:

ثبت بیش از ۱۳ میلیون تردد در جاده‌های مازندران

مازندران رئیس اداره مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از ثبت بیش از ۱۳ میلیون و ۴۶۴ هزار تردد درسطح محورهای استان مازندران در بازه زمانی ۲۱ لغایت ۲۶ شهریورماه مصادف با پایان ماه صفرخبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران محسن هاشمی خاطر نشان ساخت: برابرآماربدست آمده از ۱۱۱ سامانه تردد شماری منصوب درمحورهای استان مازندران طی ایام متاثر از تعطیلات اخیر پایان صفر یعنی از۲۱ الی ۲۶ شهریور ماه سال جاری بیش از ۱۳ میلیون و ۴۶۴ هزار تردد از انواع وسایل نقلیه در جاده های استان ثبت شده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود ۱۱ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: درمحورهای مواصلاتی استان با استان های تهران و البرز در ایام تعطیلات مذکور مجموعا ۷۰۴هزار و ۹۰۱ تردد از وسایل نقلیه در محورهای هراز، سوادکوه و کندوان ثبت شده است که این میزان در مقایسه با  مدت مشابه سال قبل حاکی از افزایش ۶ درصدی تردد بوده است. همچنین این میزان از تردد در مقایسه با ایام متاثر از تعطیلی اربعین حسینی (ع) نیز افزایش ۸ درصدی داشته است به عبارتی میزان تردد وسایل نقلیه در تعطیلات اخیر، پیک تردد در ایام تابستان سال جاری بوده است.

شایان ذکر است برابر تحلیل ساعتی تردد ها، ساعات ۱۵ الی ۲۱ هر روز بیشترین تردد در سطح محورهای مواصلاتی مذکور به ثبت رسیده است.