شناسهٔ خبر: 145515 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

عضو کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد:

بهبود وضعیت حمل و نقل در ایام اربعین و رضایت نسبی مردم

اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس کاهش تصادفات جاده‌ای را مهمترین دستاورد سفرهای اربعین عنوان و تاکید کرد: از دیگر دستاوردهای مجموعه دولت اتصال خط آهن شلمچه- بصره برای انتقال مسافران و زائران است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد وزارت راه و شهرسازی در تردد مسافران اربعین و ایام پایانی ماه صفر، گفت: گزارش‌های دریافت شده از زائران و مسئولان برای سفرهای اربعین و ایام پایانی ماه صفر، حاکی از بهبود وضعیت حمل و نقل در ایام اربعین و رضایت نسبی مردم است که جا دارد از تمام صاحبان وسیله نقلیه، رانندگان، ناوگان اتوبوس وسایر رانندگانی که در این زمینه همکاری کردند تشکر ویژه کرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس کاهش تصادفات جاده‌ای را مهمترین دستاورد سفرهای اربعین عنوان و تاکید کرد: از دیگر دستاوردهای مجموعه دولت اتصال خط آهن شلمچه- بصره برای انتقال مسافران و زائران است.

شاکری به کارگیری ظرفیت حمل و نقل اینترنتی، اسنپ، تپسی، ماکسیم و به همراه را از راهکارهای بهبود تردد مسافران در ایام اربعین عنوان کرد.

وی با تاکید بر نظارت بیشتر دستگاه‌های خدمات رسان در فروش بلیت‌های اینترنتی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای، هوایی و ریلی توصیه کرد: تشدید نظارت‌ها کمک می‌کند تا مشکلات احتمالی مسافران در تردد و اعلام اتمام بلیت‌ها کاهش قابل ملاحظه‌ای یافته و میزان رضایتمندی از سفر افزایش یابد که در این خصوص باید فعالیت‌ها تقویت شود. همچنین باید بازارهای موازی فروش بلیت جمع آوری شود و در این خصوص نظارت کامل و بدون تبعیض وجود داشته باشد.

به گزارش برنا، شاکری تصریح کرد: تلاش کنیم تا فضای همیاری برای تردد مناسب مسافران، فراهم شود. در این زمینه نیز ضرورت دارد تا اصناف و تشکل‌ها برای رفع نیازهای مسافران فعال شوند و در این زمینه ورود کنند.