شناسهٔ خبر: 145520 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی خبر داد؛

بررسی سایت ویژه طرح نهضت ملی مسکن شهرهای خواف و عشق آباد

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از بررسی طرح ویژه نهضت ملی مسکن شهرهای خواف و عشق آباد در کارگروه بررسی طرح های نهضت ملی ذیل شورای مسکن استان خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، وحید داعی در حاشیه کارگروه بررسی طرح های نهضت ملی ذیل شورای مسکن استان خراسان رضوی اظهار کرد: این جلسه به ریاست خدایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی و با دستور کار بررسی کلیات طرح توسعه شهر های خواف و عشق آباد جهت تامین نیازهای جدید این شهرها و همچنین پاسخگویی به تقاضای نهضت ملی مسکن تشکیل شد.

وی ادامه داد: در این جلسه با رویکرد بررسی مسائل مرتبط با نهضت ملی شهرهای خواف و عشق آباد و مسائل و موارد مرتبط مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی عنوان کرد: موضوع ساخت و سازهای نهضت ملی شهرهای فوق الذکر و برنامه زمانبندی آن نیز مورد تأیید قرار گرفت.

داعی ادامه داد: مباحث زیربنایی، تأمین خدمات و زیرساخت‌های مجموعه های مذکور از جمله موارد دیگر مطروحه در این نشست بود.

وی گفت: در این جلسه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی تأکید کرد، با استفاده از تجارب به دست آمده در طرح‌های قبلی مسکن به نحوی برنامه‌ریزی شود تا سایتی متفاوت در ارایه خدمات شهری تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

گفتنی است در شهر خواف ۱۴۳۱۴ نفر متقاضی ثبت نام که از این تعداد ۱۲۲۵۴ نفر استعلام سبز و ۷۳۱۷ نفر تایید نهایی و در شهر عشق آباد ۴۱ نفر متقاضی ثبت نام که ۳۵ نفر دارای استعلام سبز و ۱۰ نفر تایید نهایی شده اند.