شناسهٔ خبر: 145534 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در آستانه دفاع مقدس:

جلسه راهیان نور و پیشرفت در راه و شهرسازی استان زنجان برگزار شد

دفاع مقدس جلسه راهیان نور و پیشرفت توسط سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری در راه و شهرسازی استان زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)،مجتبی برزگر در جلسه راهیان نور و پیشرفت در محل سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: درآستانه دفاع مقدس برنامه راهیان نور و پیشرفت به این سازمان ابلاغ شده است. 

وی ابراز کرد: مقام معظم رهبری به جهاد تبیین و امیدآفرینی در جامعه بسیار تاکید دارند و در این راستا اردوهای راهیان نور و پیشرفت توسط سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان برنامه ریزی شده است. 

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان زنجان، گفت: برای اجرای برنامه راهیان نور و پیشرفت، جامعه مهندسین حداقل به دو اتوبوس نیاز دارد و اگر حمایت لازم صورت گیرد تعداد نفرات هم افزایش می یابد. 

برزگر تاکید کرد: زمان برگزاری راهیان نورو پیشرفت آبان ماه سالجاری پیش بینی شده و مدت اردو چهار یا پنج روزه است و مسائل ایمنی، بیمه و نیازمندی های لازم پیش بینی خواهد شد.  

وی افزود: برنامه راهیان نور و پیشرفت با امضای رئیس سازمان بسیج مستضعین کشور ابلاغ شده و به صورت ترکیبی اجرا خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان زنجان، با اشاره به اینکه  در برنامه راهیان نور وپیشرفت جامعه مهندسین از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید خواهند کرد،گفت:  در این راستا جامعه مهندسین با حضور خود در راهیان نور و پیشرفت، ارزش ها و پیشرفت های کشور را شناسایی و به جوانان تبیین کنند. 

برزگر، به برنامه های هفته دفاع مقدس که توسط سازمان جامعه مهندسین عمران و معماری استان زنجان پیش بینی شده اشاره کرد و بیان داشت: بیش از ۳۰۰ بسته لوازم التحریر توسط این سازمان در مناطق محروم استان توزیع خواهد شد. 

وی به برنامه های شاخصی که توسط این سازمان  در پایگاهها و کانون های جهادی برگزار می شود اشاره کرد و بیان داشت: دیدار با خانواده شهیدان،غبار روبی مزار شهداء،برگزاری اجتماع بزرگ جامعه مهندسین ۵ مهرماه در پیاده راه سبزه میدان،برگزاری کار گروه های مدیریت بحران،معماری و شهرسازی،مدیریت شهری از اهم  برنامه های هفته دفاع مقدس است.

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان زنجان ،تصریح کرد: بازدید علمی از واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی، برگزاری میز خدمت و تجلیل از رزمندگان از دیگر برنامه های این سازمان در هفته دفاع مقدس است.