شناسهٔ خبر: 145552 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مسئول ورزش اداره کل راهداری استان اردبیل خبرداد:

کارمندان راهداری استان اردبیل مقام دوم را در مسابقات والیبال کسب کردند

مسئول ورزش مسئول ورزش اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت:کارمندان راهداری استان اردبیل مقام دوم را در مسابقات والیبال بین دستگاههای اجرایی استان اردبیل کسب کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،فرهاد شیری زاده مسئول ورزش اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با بیان اینکه این مسابقه بمناسبت ۹۵ سالگرد تاسیس بانک ملی بین دستگاههای اجرایی استان برگزار شده بودگفت:۶ تیم برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده بودند.

وی با اشاره به اینکه ۱۱ نفر از کارمندان راهداری استان اردبیل در قالب یک تیم ورزشی در این مسابقه حضور داشتند تصریح کرد: بازی نیز بصورت دوره ای برگزار شد که در این رقابت تیم ورزشی بانک ملی مقام اول و تیم ورزشی راهداری استان نیز مقام دوم مسابقات را در بین سایر دستگاههای اجرایی به خود اختصاص داد.

 مسئول ورزش اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل اظهار کرد:این مسابقه از تاریخ ۱۹ شهریور تا ۲۷ شهریور ماه در سالن ورزشی بانک ملی برگزار شد.

شیری زاده هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد شور و نشاط در بین کارمندان عنوان کرد و خاطرنشان شد:برگزاری دوره ای این مسابقات علاوه بر ایجاد نشاط اجتماعی، سلامت جسمانی و روحی ،حس تعامل ،رقابت دوستانه و همچنین مشارکت اجتماعی را در پی دارد.