شناسهٔ خبر: 145571 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی خبر داد

تشریح برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی در گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سراسر کشور

مجید وین فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی بخشی از برنامه‌های مرکز بسیج وزارتخانه را در سراسر کشور برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس تشریح کرد و از برگزاری شب خاطره با حضور مسئولان ارشد وزارتخانه خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجید وین فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارتخانه بخشی از فعالیت‌های آن مرکز را برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس تشریح کرد و گفت: فضاسازی ستاد و همچنین تمامی شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارتخانه برای این هفته برنامه‌ریزی شده است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری- دوران دفاع مقدس برای ملت ما ظرفیت و موقعیتی بود که این ملت بتواند اعماق جوهره‌ی خودش را در ابعاد مختلف نشان دهد- بر اجرای این رهنمود، تاکید کرد.

وین در بیان جزئیات برنامه‌های آن مرکز برای هفته دفاع مقدس گفت: برگزاری مسابقه نقاشی برای فرزندان پرسنل با هدف آگاه‌سازی و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس، برگزاری مسابقه سخنی از بهشتیان با ضبط  ۶۰ ثانیه‌ای از وصیت نامه شهدا، انتشار فراخوان مقاله با مشارکت امور بانوان وزارتخانه، ارسال پیامک به مناسبت هفته دفاع مقدس، سخنرانی با موضوع دفاع مقدس در تمام نمازخانه‌های سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه، بخشی از برنامه‌ها ی گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

وی همچنین، دیدار با خانواده شهدای دفاع مقدس، برگزاری شب‌خاطره با حضور مسئولان ارشد وزارتخانه و  همچنین معرفی شهدای شاخص ستاد و ادارات  کل  استان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارتخانه را از دیگر اقدامات برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس برشمرد.

وین همچنین  بازدید از باغ موزه دفاع مقدس را در این هفته از  دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

فرمانده  مرکز مقاومت بسیح وزارت راه و شهرسازی توضیح داد: هفته دفاع مقدس یکی از مقاطع حساس تاریخ جمهوری اسلامی است که وحدت ملی را رقم زده است و ما در بسیج  تلاش داریم تا این وحدت را به نمایش بگذاریم .

وی همچنین تاکید کرد: دفاع مقدس یک دانشگاه تربیتی بر اساس آموزه‌های دینی بود و شعار ما متحدیم محوری ترین راهبرد در چهل و سومین سالگرد  دفاع مقدس است.